Ads

River Cruise Melaka beri 20% diskaun untuk tetamu homestay dPuncak.

River Cruise Melaka telah meluluskan permohonan Homestay Kesidang, untuk berkerjasama dalam bidang pemasaran. Dengan kerjasama ini, semua tetamu yang menginap di homestay dPuncak yang merupakan salah satu dari rangkaian Homestay Kesidang akan menikmati diskaun sebanyak 20% tiket menaiki River Cruise Melaka.

Diskaun dari River Cruise Melaka sebanyak 20% ini adalah sebagai tambahan kepada diskaun 20% tiket Zoo Melaka yang diberikan kepada tetamu-tetamu homestay dPuncak sebelum ini.

Dengan bilangan pengunjung yang telah mencecah sejuta orang, River Cruise Melaka sememangnya menjadi antara tempat menarik di Melaka yang sering menjadi tumpuan. Homestay dPuncak kini menawarkan penginapan selesa dengan diskaun yang menarik untuk lebih menjimatkan budget accommodation anda. Jadi kalau nak cari homestay di Ayer Keroh atau homestay di Bandar Melaka, jangan lupa homestay dPuncak.

Untuk membuat tempahan sila klik di sini.

!!Atas sebab-sebab yang tidak dapat dielakkan, baucer diskaun untuk zoo dan river cruise telah di tarik balik. Sehubungan ini pihak homestay memohon jutaan maaf kerana tidak dapat memberikan baucer diskaun kepada tetamu kami lagi.!!

Post a Comment

0 Comments
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.

Top Post Ad

Below Post Ad

Like Page Kami